Thursday, July 16, 2009

HaDiaH KaWiN......

nie antara hadiah kwin yg aku n suami dpt... jom kite sama2 tgk..

tara.............

from My PaReNt....


cube teka ape nie.. PeTi AiS la... heheheh...
nie la hdh tmahal yg aku dpt... dpt gak aku minum air sejuk stap ari n masa.. hehehehe

thanks mum n dad... i luv u so much... heheheh







 from sHiNRyO (M) SdN. BhD. .....


ni plak MeSiN BaSuH... siap dpakaikan baju lg.. brg bru.. mst la syg... hehehehe
duit yg dorg kasi aku gunekan tok bli mesin basuh.. nsbk de msin basuh.. klo x tiap ari basuh guna tangan la jawab nye... klo bju biase leh la thn... klo suar jean? mau aku nangis tap ari... dh la brt.. bile dh terendam dlm air mkin btmbh brt la die..

thanks kwn2 opis.. jasa korg akan ku kenal smpai bile2...

 from PdSb SdN. BhD. .....
ni plak oVeN 2 in 1... die de 2 kegunaan.. 1 tok masak smda kek, kuih atau lauk pauk n 1 lg tok pnskan lauk....
bsemperna ngan bulan pose yg xlm lg akan tibe, suami ku cdgkn supaya bli oven nie.. tok menyenang kan istrinye kate.. yela tgh2 mlm nk sahur xpyh ssh nk msk/pnskan lauk kt kuali, trus je msuk dlm oven nie.. kan senang kate suamiku.. thanks abg sbb xpnh sshkan ayg... heheheh

xlp thanks tok kwn2 opis suami ku... akan ku guna sebaiknye...

from SuAmI Ku.....
cb teka ape nie.. hehehe... ni PeNGaDuN...
bile oven dh de, xlengkp la klo xde bnde nie.. bile dh de bnde nie scra xlngsung aku kne bljr wt kuih n kek la.. nie tnde nye suamiku srh aku bljr wt kuih n kek tok die la.. adui.. dh la aku xreti wt kuih n kek.. tp demi suamiku, aku akan bljr wt ngan rjn smpai bjy...

thanks abg, ayg akan cb stdy sguh2 n wtkan kuih n kek tok abg 1 masa nt... hehehehe

from FaRiS...


ha.. agak2 ape la nie ye.. ni LaMPu HiaSaN @ LaMPu TiDor....
dgn adenye lmpu nie, time tdo xde la glp sgt.. suasana romantik katekan.. mcm tau2 je aku nie tkut glp.. xleh tido klo glp sgt.. hehehe..

thanks faris.. pndai ko plh hdh.. heheheh





























de byk lg hdh2 yg best.. tp aku xsmpt nk attch kn semua.. sbb byk sgt... jd jgn de yg kck at ye.. hdh korg semua best2 n aku ske sgt.. semua aku gune.. thanks tau tok korg.. muah.. hehehe

3 comments:

Rizziela said...

bestnyer dpt hadiah peti ais..
x payah nak kuar budget beli lagi

Anonymous said...

Dik...banyak sangat le shortform....tak paham. Dulu tulis sms buleh le tulis pendek-pendek...ni tulis blog...kasi le pekataan penuh...Sorry yer....komen membina ni.

pinkymelty said...

wah....byk nye dpt hadiah ...

nmpk nye xder ape2 lagi ler along nk bagi adiah ek sbb semua orang dah kasi...hik...hik...