Monday, October 18, 2010

pOsTo-pOsTo...

akhirnye barang yang aku tgu2 tibe gak setelah sebulan lbh... sblm smpai tu mcm2 yg aku pkkan.. mcmne rupenye la, warna ape la, cantik ke x dan mcm2 lg la.. tp bile dh smpai, xsgka plak lbh cntik dr ape yg aku bayangkan.. hehehe.. mst plikkan ape la yg best sgt smpai aku tgu lama kan...

klo nak tau ape nye.. jom kie scroll ke bwh..

v

v

v

v

tara.. ni la brng yg aku tgu selamani...

kotaknye...

 pandangan dari luar....

ni la rupe sebenarnye...

selamani klo kat umah aku sll pinjam laptop my hubby tok tgk ternet.. tp sejak my hubby dh dok jauh ni, xleh la nak pinjam lg.. tgu die blik cuti baru la dpt pnjm.. tp skang xpyh la tgu my hubby blik bru dpt tgk ternet lg.. sbb aku dh da 1.. tap2 ari kt umah pun leh tgk ternet..

psni leh la aku n eesya webcam sll ngan my hubby..

No comments: