Tuesday, September 20, 2011

MiLiK Ku JuA AkHiRnYe...

sebenarnye bende ni dah lama aku idamkan.. mule-mule tu sekadar minat, tapi lama-kelamaan dah jadi suke la pulak.. tp bile fikir-fikir balik bende tu belum lagi jadi keperluan utama, terpakse la aku pendamkan je.. sampai la baru-baru ni suami aku beli hadiah untuk diri die sendiri..

  
nie la rupe barang yang suami aku untuk dirinye.. hp samsung galaxy SII..
maklumla hp lama dh rosak.. yela dh 3 tahun gune.. sampai kene solotip n repair la.. tu baru btl2 gune kan.. jadi terpkse la beli baru.. tu pun setelah berkali-kali suami aku fikir...

tapi kan bile dah kate susah senang bersama ni kan, tak best la plak klo sorg dapat brg baru dan sorang lagi tengok kan.. jadi besoknye dengan baik hatinye telah menghadiahkan aku barang yang dah lama aku idam-idamkan.. aku ape lg suke gile la.. heheh.. nak tau ape die?

jeng-jeng... Garment Steamer..

contoh gambar google..

nak pulak aku dapat warna pink.. 1 set warna pink.. yg best steamer aku dapat nie die ade byk accessories.. yang pasti sekarang ni aku makin rajin meng iron baju.. maklum la bende baru.. hehehe

TQ abg.. lain kali hadiahkan la ape2 lagi ye...

6 comments:

Mama Ezry said...

izan ko rajin iron baju kan ?? nanti akak anto baju akak kat umah ek... tolong ironkan ek heheheh

~HaiRiZaN~ said...

saya mmg rajin iron baju kak.. bawak mai la baju byk2 pun xpe.. saya cas murah2.. rm10/helai special tok akak.. hahahahahah

Rizziela said...

izan, utk akk ko caj RM1 sehelai yer..nanti akk g hantar baju

berapa rm tu? blh gak nak intai ni

~HaiRiZaN~ said...

wah.. meriah btl smbutan nk sruh saya ironkan baju nie.. heheh.. bleh2 mai la rumah sy.. kite iron sama2 ye.. saya xcharge pun..hehehe

klo xsilap saya hrgenye rm269.00 kot..

Mama Ezry said...

izan semalam akak tgk kat sogo harganya rm 339 kot kiranya mmg berbaloi la ko beli murah.. even tak der promotion pun sume 350++ kan...

~HaiRiZaN~ said...

aah berbaloi-baloikan.. baru la jimat berbelanje.. hahahah