Monday, January 31, 2011

PaNaSnYe.. ToLoNg KiPaSkAn....

video ni sbnrnye aku dh lm amik iaitu pada 5hb Nov 2010.. kalau xsilap masa tu umur eesya 7bulan 14hari.. tp aku tlp nk upload kt blog ni.. tp xpela yg pntg aku leh simpn dlm blog ni untuk koleksi.. 

eesya ni bg aku, die sorg yg cpt blajar dgn ape yg die lihat n dengar.. jd skali die tgk, die dh boleh ikut ape yg org wat.. cthnye mengipas gne kipas tngan.. klo xsilap masa kejadian ni, aku baring2 kat rumah mak aku smbil main2 dgn eesya.. pastu aku terjumpa la kipas tangan ni.. aku pun buat2 la kipas dekat eesya.. kan angin byk kne muke die, eesya ni jd ske.. 

pstu eesya dok brebut2 dgn aku sbb nk kn kipas tu.. aku xbp nk kasi tkut die bw masuk mulut pemegang nye.. kan keras.. last2 asik mrengek je, aku pun kasi la kipas tu kt die.. n kate "mama panas la.. kipas mama, kipas mama".. nak tau ape yg tjadi? eesya bjaya kipas aku dgn kipas tngan tu walaupun xbapa nk pandai..

buktinye.. jom kite lyn video ni...


2 comments:

Rizziela said...

Tau la panas...tapi janganlah seksi sangat Esya....nampak peha gebu tu

~HaiRiZaN~ said...

eesya seksi sbb eesya nk mandi.. hehehe..