Thursday, July 14, 2011

eXaM @ CoNCoRdE HoTeL, kL

21.5.2011 yg lps aku dh slamat amik exam teori kat opis aku ni.. dan jawapan nye dah aku trima.. alhmdulillah.. aku lulus dan boleh la aku amik exam yang seterusnye.. (sapa yang lulus exam teori baru la boleh amik exam drawing) iaitu exam drawing pulak.. iaitu pada 25.6.2011.. keputusan nye aku xdapat lagi.. masih menunggu dan terus menanti.. harap2 leh la aku lulus.. bile dh lulus 2-2 exam ni baru la aku boleh naik segalanye.. dan yang paling penting, gaji nye naik.. itu yg paling penting.. hehehe.. tapi andai kate aku tak lulus, terpakse la aku amik lagi tahun depan dan depan sampai lulus.. huhuh..

yang best nye time stdy kat rumah.. aku ade teman.. sapa lagi klo bukan aleesya.. eesya lagi la sibuk mengalahkan aku yg nak exam.. yang papa plak semestinye kne jadi kamus.. sbb soalan exam semestinye dalam bi.. hehehe

antara gambar sblm exam bermula dkt concorde hotel..

 ni la aku.. sblm exam..

ni plak suasana dlm bilik exam..

No comments: