Monday, December 6, 2010

BaLiK KpG PeRLiS............

 
rindu kt syg mama ni...

dh 6 ari eesya balik kpg dgn nenek n wan.. sbbnye mak n ayah aku nk hntr adik aku balik.. maklumla semester baru dh nak mule.. jd scra xlangsung, eesya kne la ikut nenek nye.. sbbnye aku kne kje n klo eesya dok ngan aku, sapa nk jaga eesya time aku keje.. nak cuti xleh la plak sbb keje aku nk urgent.. smpai aku skang tiap ari balik mlm..

mlm td kne la aku tgal sorg2 sebab hubby ku dh p kursus ptg smlm smpai la isnin dpn.. jd org bujang la aku tok bapa arni.. eesya plak mak aku ckp ok je.. xnangis2 n xdmm.. bgs la.. pndai btl anak  mama jg dri..

ni la gmbr yg adik aku hntr stap ari.. rindu sgt kt eesya..
esok eesya nk blik kL...

hari pertama tanpa mama...




hari kedua tanpa mama..

hari ketiga tanpa mama...




hari keempat tanpa mama...

hari kelima tanpa mama...



No comments: