Tuesday, December 21, 2010

PeNaNgAn iCt

adik aku ni pntang g jln mn mst ade je brg tok eesya.. tu yg bgs nye adik aku ni.. nk djdikan cite, baru2 nie die g ict kt shah alam dgn kwn2 die.. aku plak kne la tgal sbb nye dorg g ari keje.. aku blik keje pun dh lwt.. smpai2 je umah, mak aku ckp die xde g ict..

blik je adik aku dr ict, ade je die bawa blik brg lg.. nk tau ape die? ni ha.. cube tgk.

 comel x eesya? hehehe....

ape lg.. si eesya tu jd model la.. hehehe.. xpe aku xksh.. pdhal aritu baru je die beli cekak n tongkat si pari2 tp xde syp n xde lampu.. yg ni ade lmpu.. tu yg die beli lg.. nak tau pasai ape die beli? sbb nye die cakap nt besday eesya wt la mkn2 n eesya leh la pakai bnde2 alah ni..

aku pun xtpikir smpai kesitu lg.. die dh tpikir dl dh.. pe pun tq dikna utk bnde2 ni n bg cdngn yg bernas..

2 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

alahai tomei la esya bertuah esya ada mak su cmtu nanti klu mak su dah ada nak turn mama eys lak balas balik hahahahhaa...

~HaiRiZaN~ said...

hehehehe... btl2..