Wednesday, December 8, 2010

i'M BaCk.....

ptg smlm eesya dh slmat smpai kL dgn mak n ayh aku.. rindu sgt kt eesya.. smpai je eesya kt parking, aku n hby terus je pegi kat dorg.. mule2 saje bdiri dkt eesya nk tgk die knl lg x dgn aku n papa die.. tgk2 die senyum n hulur tangan kat aku n papa nye nak sruh dokong.. kire eesya still ingat aku n hby la.. lega..

mlm td pulak die wat perangai baru die lak.. tido je kejap2 nangis kejap2 nangis.. bagi susu xnk tepuk pun xnk.. tgk pampers xbasah.. patu try bagi tidi atas lengan n peluk die.. rupa2 nye nak tido atas lengan n peluk die plak.. baru la tido nyenyak smpai pagi.. mnje btl eesya..

bile dh siang aku nk bgun n siap2.. letak kt bntal xnk.. merengek.. last2 papa die lak kne peluk.. hahahha.. eesya tdo ats lengan papa... mcm2 eesya ni..

No comments: