Thursday, November 4, 2010

GoDaaN...............

smlm aku blik keje awl sket dr ari sebelum2nye.. dlm 6.40pm bru aku kuar opis.. dssbkan smlm aku blik sblm matahri terbenam, jd smpt la klo nk jln jaya jusco jap.. aku g dkt ngan umah je.. JJ wangsa maju.. aslnye g JJ just nak beli sandel/kasut sbb sandel g keje dah rosak la..

kire okla dh 1 thn aku gne kasut tu sjak mngandung smpai la skang baru la rosak kan.. dlm dok survey2 tu tnmpka plak patung pakai baju tdo yg cntk.. trus niat asal tu berubah.. dari jauh laju je ke tmpt patung tu.. tgk punye la tgk, last2 terbeli gak.. kasut xdpt, baju tdo yg dpt.. nsbk baik kt umah de lg kasut yg sesuai nk g opis..

makin bertambah la koleksi baju tdo aku ni.. sejak bile la aku ni ske bli baju tdo.. sejak kawin kot.. hahaha.. nt hubby aku blik leh la pakai ek.. hahaha.. harap2 la die ske..

4 comments:

Rizziela said...

seksi tak baju tido tu?

~HaiRiZaN~ said...

hahah.. malu nak jawab tu

Mentari Muncul Lagi said...

emm mesti la seksi kan sebab nak pakai time sesi goda menggoda ahakssss..

~HaiRiZaN~ said...

ish akak ni.. wat pecah rhsia je.. heheeh