Thursday, November 4, 2010

SaMPaI aJaL...........

baru2 ni ikan kesayangan suami aku dh mati.. sdh sgt sbb dh 1thn bela..ikan pun dr kecik dh jd besar.. slm suami aku yg jg, ikan tu sihat walafiat je hidup.. tp time aku yg jaga sbb suami aku kne pindah ke kedah, trus je ikan tu mati.. bru bapa bulan je aku jaga..

yg plng sedih tu bukan mati stkt sekor 2.. tp semua.. hbs ikan 1 aquarium mati.. ape sudah jadi ni.. nak xnk kne la cuci 1 aquarium kne cuci.. klo x nnt bau busuk lak umah.. pnt woo... dlm sdh2 tu tkut gak aku nk kabarkan ke suami ku.. tkut die sdh yela die syg syg kt ikan tu.. tap ari mst tnye ikan die sht x.. dh mkn x..

bile aku dh gtau die trus suami aku tkjut.. tp reda je dlm nada suara yg plhn.. nsbk die xslhkan aku.. suami aku ckp.. "xpela nk wat mcmne dh nak jadi.. xde rezeki nak jaga lm.. nt abg dpt tukar blik kL baru kite bela lain ye"... nak sdpkan at..

 
 ikan dh terapung...

ape pun abg jgn sdh2 ye.. ayg mintk maaf sbb xpndai nak jg ikan tu semua..

No comments: