Wednesday, November 3, 2010

PeRsIaPaN.......

mgu dpn suami aku akn balik bercuti untuk jangka masa yg boleh dikatekan agak lama gak la.. jd macam2 persiapan yg aku nak buat.. maklumla nk smbut suami la katekan.. jd mst la kne wt surprise.. jom kite tgk ape yg aku nak wat...

 1. kemas umah.. (stkt ni dh dah siap n puas at)
 2. gantung frame.. (stkt ni dh dah siap n puas at)
 3. gantung langsir kt pintu dapur.. (stkt ni dh dah siap n puas at)
 4. buat sarung kusyen baru.. (dlm proses)
 5. tukar cadar katil n kms blik.. (belum lg)
 6. cat umah.. bagi tounch-up sket2.. (belum lg n klo btl2 smpt)
 7. gubah bunge dl pasu.. (belum lg)
 8. beli brg dapur smde brg basah n brg kering.. (belum lg)
 9. cuci kipas siling... (belum lg)
10. ape lg ek.. dh lupa la.. nt ingt bru update lg..

btl2 meriah nie.. maklum la nk smbut rye haji skali.. yeye je.. pdhal smbut rye aji kt johor kali nie.. hehehe.. alasan je tu

3 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

semangat nya cik ijan ni nak sambut mr hubby balek.. maklum la dah lama tak jumpa ek.. rindu bangat lah tuh

Rizziela said...

Wah! banyaknya keje dia...

Semangatlah Izan nak sambut En Hubby balik...isya mestilah rindu kat papa dia

~HaiRiZaN~ said...

mentari n rizziela - mstla smngt ni kak.. nk smbut mr hubby blik.. lgpun dh lm xdpt pujian dr hubby ni.. hahah.. eesya plak mst la lg apy sbb papa dh jnj nk belikan mainn baru utk die bile papa blik nt.. hehehe