Wednesday, February 16, 2011

ErNi KaWiN...

25hb 12 2010 yg lepas saudara aku dh selamat di ijab kabulkan dengan pasangan nye yg sekarang ni dah pun bergelar suami nye.. kenduri saudara aku buat dekat perlis.. aku xdapat la pegi sbb xbalik perlis..  tapi knduri belah laki aku dapat la pegi sebab dekat je.. dekat ampang..
 
jadi sabtu baru2 ni aku pun ikutla rombongan pengantin perempuan untuk majlis persandingan belah lelaki.. kenduri belah lelaki ni, dorang buat 2 sekali.. kakak dan adik lelaki.. jom kite layan gambar k..

 tema warna dorang putih + ungu

 seisi potong kek
 makan beradap..

nila rupa pelamin dorang.. simple tp nampak cantik sangat...

 berarak ikut rombongan pengantin...

  gambar disebalik tadbir.. dekat home stay.. taman kosas, ampang...

sampai2 home stay, kite tengok kolam ikan dulu...

dekat taman.. sebelah rumah arnab..

 papa tgh duduk brehat dgn kumpulan lelaki..
 dah lama menunggu, eesya pun dah mule bosan..

 papa muke keletihan... 2 jam tunggu pengantin make up..

 eesya nak g main...

seisi warming up untuk main...

 tgh fikir nak buat ape lagi ye..

  
 tengah duduk berehat dalam rumah...
 begambar 1 keluarga...

hubby n aku...

1 comment:

Ogy said...

shanteknyaaa pelamin dia..nampak mewah gitu..