Wednesday, February 9, 2011

HaDiAh BeSDaY...

seperti tahun2 yang lepas, tahun ni aku tak ketinggalan untuk dapat hadiah besday.. untuk hadiah tahun ni hubby ku telah hadiahkan aku sebuah BLU-RAY.. sebabnye aku suke tengok cerita2 dvd.. maklumla sekarang kan tgh popular dengan bende alah ni.. 

hadiah ni minggu lepas lagi aku dah dapat tp bru sekarang aku papar kat sini.. baru la surprise.. hadiah aku dpt awal sbb nye harijadi aku jatuh pada hari selasa, hari orang bekerja.. jd hubby aku pun jauh nun di kedah.. hujung minggu baru hubby aku blik kL..

jom kite tengok gambar sapa yang terlebih suke dapat hadiah ni...

eesya tak sabar nak buke...

 test ketahanan BLU-RAY..

model BLU-RAY....

2 comments:

Mentari Muncul Lagi said...

Wahh eesya yang over sonok gitu dapat hadiah besday ni.... any way hepi besday to mama esya.. dah makin tua dah hahahahaha....

~HaiRiZaN~ said...

tq akak..