Friday, February 25, 2011

LuLuS..

Akhirnye permohonan pertukaran suami aku nak pindah balik kL dah diluluskan oleh pihak JPA.. Alhamdulilah Allah permudahkan segala urusan pertukaran ni.. Tak lama pernantian suami ku.. Kire-kire 2bulan je.. Boleh dikatekan cepat jugak proses nye.. 

Minggu depan iaitu 2hb Mac ni suami aku dah kene lapor diri dekat Kementerian Pelajaran Malaysia, Putrajaya.. Dari situ baru la suami aku akan tahu bile akan lapor diri dekat tempat baru.. 

Untuk makluman, kali ni suami aku akan bertukar dari Kementerian Pengajian Tinggi ke Kementerian Pelajaran Malaysia.. Sebab nye kat kementerian tu je ade kosong dan tempat nye pun dekat je....

Lepasni boleh la kami tinggal bersama seperti pasangan suami isteri yang lain.. tak payah PJJ lg.. Eesya pun leh membesar dengan mama n papa disisi..

Syukur Alhamdullah...

1 comment: