Friday, March 18, 2011

HaRi PeRTaMa @ SiTe....

1st day sampai site opis, PC & barang2 xsampai lagi.. Orang datang lagi cepat dari PC & barang2.. jd sementara PC & barang2 lain sampai, kite rehat2, borak2 n yang paling penting kene cuci mata.. tu yang paling wajib..

@t Opis...

 masing2 dok beborak2..

 sapa yang bawa laptop, sibuk dok tengok ternet...

Ni la meja aku.. 
tempat yang paling strategik & selamat untuk aktiviti sndiri...
 
 ni la ketua untuk electrical team...

@t ShoPPiNg MaLL...

 jalan2 melawat taman...

bukan jalan2 sorg2 tau.. tp dgn 3 jejaka lagi..
ni la kawan opis aku..
ijat, teng & chong...

 
ni plak tempat yg aku paling suke.. Toy R Us... boleh la melawat selalu.. hehehe


** kenapa warna seluar aku dah jadi warna kelabu ye? padahal warna purple cair nak iras2 warna orning tdung.. ni dah jadi carca marba dah pakaian aku.. nasibaik kat site.. **

5 comments:

Rizziela said...

Wah...strategiknya tempat izan

habislah duit dok kat sana..hari2 dok shoping kat sana ek? jangan lupa buah tangan utk akak yer

Mentari Muncul Lagi said...

dok dekat ngan toyrus tu jgn asik menabung kt situ jer.. i jeles tau

~HaiRiZaN~ said...

Kak zila - aah dengan tenang nye leh layari ternet.. aah la tap ari ade je yg nk beli.. kne kuatkan iman ni.. heheheh

kak ekim - sebelum leh la kuatkan iman kak.. tp ni nak dekat gaji ni tibe2 iman ni goyah je.. otak dh terpikir macam2.. tambah2 de sale sehingga 70%.. hehehe

cascutes said...

izan san, pekata ko tukar gambo toyskurus tu.... model tu xsesuai sgt....

p/s: ko blasah apa lunch tadi?? keyang sampai x nak g minum????

~HaiRiZaN~ said...

kak hawa.. ala kire ok la tu jadi model tok gambar saya jap.. yg pntg jgn mintak cas plak dah la.. huhu

lunch smlm saya cekik bos la.. kan org ckp die kedaukut.. hhehehe